Adet tablom şu şekilde
18 Ocak - adet
Şubat adet yok
12 Mart - adet söktürücüyle adet
13 nisan - Kimyasal gebelik kanaması
16 Mayıs yani dün beta verdim 14 çıktı bugün kan verdim 23 çıktı . 2 gün sonra tekrar kan istetecek sanırım .
Doktora yarın muayeneye olucam bugün doktor acil doğuma gitti olamadım .
Hayır geç döllenmeyse neye göre hafta hesaplanacak ki ben anlamadım