melisssaa6 merhaba kizlar :) Yozgat şehir Hastanesi’nde doğum yapan var mi ve nasil bide hangi doktora gidiyosunuz?🌿
durumom2022 Ben üniversite hastanesine gitmeyi tercih ediyorum eskisi gibi iyi gelmiyor artık orası bana
melisssaa6 durumom2022 anladimm ben normal dogum istiyorum bu yuzden benim icin iyi bisey tabi siz nasil rahat ediyorsanız
melisssaa6 görmedim kusura bakmayın ben buralı değilim de 10 haftalık gebeyim su an memnunum sehir hastanesinden
Fatmactn_6 melisssaa6 çok iyiydi hiç bir sıkıntı yaşamadım öyle etraftan duyduğum ebenin ters davranması gibi şeyler yaşamadım tam tersi baya motive edici davrandı sürekli gelip kontrol ettiler😊
Fatmactn_6 melisssaa6 rica ederim siz kendinize güvenin ve pozitif olun bebek nasıl gelmek isterse o şekilde gelecektir normal sezeryan farketmez 😊