2 bebegimide Sevilay Hanim kucagima verdj. Aceleci tavri bir yana tecrübesi,donanimi ve bilgisi beni ilgilendiriyor. Soru sordugunuzda kesinlikle cevapliyor. Aceleci tavri sizi bastan savmak gibi algilanmasin lütfen. Bakiye Hanima bir kez doktorum izindeydi djye kontrole gitmistim aşiri sakin,yavaş hic benlik degildi😊🙈Beni bebegin kaşi,gözü,bacagı,yüzünden ziyade sagligi ilglendiriyor. Ben bu ilkedeyim. Sevilay Hanimda bu noktalar uzerinde daha cok duruyor. Simdi 14 haftalik gebeyim ve yine Sevilay Hanim a gidiyorum🤩