Kizlar selam 16+5 günlük hamileyim. Bugün tişörtümde bir islaklik fark ettim ve göğsüme dokundum ikisinden de hafif bulanik su gibi akinti geldigini farkettim. Göğsüme bastirdikça gelmeye devam ediyor. Acaba sütüm mü gelmeye basladi? Bu aylarda bu durumu yasayan var mi? Biraz tedirgin oldum.😐