Stpz 37+1 bugün ve bebek ters normal doğum olma şansı yok olduğum ilçedeki doktor sezeryan yapmıyor il e gönderiyor 35 40 dakika sürüyor yol ağrı gibi bişey var gitsem mi kararsız kaldım 🤦♀️
_neslihan_ Stpz belki dönmüştür bende şuan 3 cm açıklık var evde yatıyorum eğer 4 cm üstü olursa mecbur sezeryan yoksa dönerse normal doktorum hala dönebilir dedi 38 haftadaki hastamın döndü kaç tane öyle dönen var dedi bir umut döner diye bekliyorum
hunilimom Stpz adet zamanı belin kasıkların ağrır ya canım bir sızı olur belinde o şekilde bir ağrı oluyor ya öyle bı ağrı ama düzenli geliyor
Stpz _neslihan_ hmm inşallah döner canım ben sezeryan kesinlikle istemiyodum ama bebek dönse bile eğer önümüzdeki hafta içine kadar sancı falan olmassa safra asidi testi sonucuna göre yine sezeryan olcak
Stpz hunilimom ya uzun süren bir ağrı değil ama sadece normal doğum olamiycagi için aniden bişey olur diye korkuyorum