Merve6334 Açılması olan varmı 35 hafta oldum 2 gündür çok ağrım var aşağıdan acaba açılmamı oluyır ondan mı bilen var mı açılması olan var mı
_neslihan_ Merve6334 vallaha bende makata doğru ağrım oldu adet ağrısından az daha fazla dün gittim açılmam varmış meğer ama bebek ters bence git baktır derin
_neslihan_ Merve6334 dikkat et yinede aşırı hareket etme açılman varsa artar hafif bir sızı oluyor idrarımı yaparken iç tarafta
eliftugbarikan 2 hafta önce aşırı bel ağrısıyla bende gittim 4 5 saat çektim rahat o ağrıyı 2 cm acilmam olmuş bence geciktirme hemen hastaneye git