Huzur_2 Sezeryan olalı 1 aY oldu ayakta iken kulunç ve belime ağrılar giriyor ve dikiş yerim karnım hala ağırıyor bu durumu yaşayan ne öneritorsunuz
Huzur_2 Ayahta fazla kalamıyorum hala normal tam yürüyemiyorum hem dikişler im ağırıyor hemde aşırı dereeice kulunç ağrısı var