2beybigeliyor Bizde de 4 senedir aynı yöntemle eşim korunuyodu ama 16 haftalık hamileyim.. Olacağı varsa oluyor canım üzülme,belki eşinde beklemediği bi durum oldugu için ne tepki vereceğini bilmiyodur baba olarak onunda endişeleri olabilir bence zamanla düzelecektir güzelce konuşmayı deneyin Allah herkesin yuvasına huzur mutluluk hoş geçim versin ❤️