Ilaydaozkan8 ben 35+6da yaptım ama bebeğim kuveze girmedi çok şükür. İlla girecek diye birşey yok. Ama özelde yaparsan mutlaka alikoyuyorlar . Özel ayrı bir imtihan . Onun haricinde tabiki ciğeri gelişmemişsede alırlar . Normalde özelde yapacaktım.ancak erken gelince şehir hastaneisni tercih ettim. Çünkü gerçekten ihtiyaç değilse seni veya bebeğini hastanede tutmuyorlr.illa kuvez diye düşünme güzel düşün, güzel olsun