Minikkus0101 bübchen bebek şampuanı ve bebek nemlendirici süt üstüne tanımam kızımda kullandım 4 yaşında hala kullanıyorum. Bitmedi eşim e ticarette biz bu kadr memnun kalınca satışına başladı ☺️ içerisinde zararlı bir içerik yok en önemlisi bebek sütünü kendimde kullanıyorum. Alman markasidir kendisi.