mervegly_7 iremozkar ben çok memnunum 13. Haftamda aldım karnım yok diye de kullanmamıştım geç kullanmama rağmen 0 çatlak hiç çatlağım yok 35.haftadayım 🌸
Didemkrgi iremozkar bende memnunum canım daha çatlagim olmadı 33+4 birazda yapıyla alakaliymis sonlara doğru olur mu bilmiyorum
Mtzkuzum iremozkar ben ilk gebeliğimde onu kullandım biz çizik bile yok doktorum onu önermişti. Bu sefer çok pahalanmış diye bio oil aldım onda da bir sorun yaşamadım çok şükür .
Dsavas Lierac ve incia kullanıyorum lierac yeterli gelmedi bana gunde 4 kere sürmem gerekiyordu incia aldım suruyorum gunde 1 kere yetiyor çok memnun kaldım fiyat olacakta lieracdan yarı yarıya fark ediyor.
Eslemmiraaa iremozkar çatlak durumu tamamen genetik canım sen sadece önlemini alıyorsun öyle düşün olmayacak diye bi durum yok 12.haftamdan itibaren kullanıyorum lierac artı nemlendirici yağlar ile beraber şuan 34 haftamdayım çok şükür bir çizik dahi yok ama olmayacak diye birşey yok doğumdan sonra bile belire biliyor sende önlemini al ve kullan
EmirinBusrasi iremozkar sana şunu soyliyim kremle falan hiçbir alakası yok bu çatlakların. Tamamen kişiden kişiye değişen bir durum vücudunla alakalı. Bende lierac kullanıyorum fakat çatlaklarım var. Çok fazla değil ama yinede oluştu. Yine kullan tabiki ayriyeten nemlendirici kremde al kullan derim. Catlagin olacaksa herturlu olur ama en azından çok fazla catlağin olmasindansa az bisey olması daha iyi. Lierac fayda etmediğini düşünmüyorum kesinlikle faydası olmuştur bence. Belki kullanmasaydim çok daha kötü olurdu karnım. O yüzden hergun kullan derim.
Denzk iremozkar ben çok memnunum 7.aya kadar sadece geceleri 7.aydan sonra sabah akşam sürüyorum bunun dışına duştan çıkınca yağ kullanıyorum sürekli kremleniyorum tek başına belki işe yaramaz ama yağla birlikte bence çok faydalı
Aygunsnn iremozkar ben kullandım 35 haftalık hamileyim şükür şu ana kafar hiç çatlak yok normaldede vücudum meyillidir çatlağa ama bana iyi geldi ve ara ara kullanmama rağmen ama rn başlarda bebek yağı kullanmıştım belki ondan
Mrv135 iremozkar Ben bir aydır falan kullanıyorum son günlerde düzenli kullanmaya başladım çünkü daha yeni çıkıyor karnım. Goguslerime daha çok sürdüm. Şimdilik çatlağım yok ama karnım da yok ilerde ne olur bilmem.
Zeynepppdyg iremozkar ben lierac ,palmers,bio oil ,hindistan cevizi yağını dönüşmlü olarak kullanıyorum duştan bebe yağı sürüp çıkıyorum 27 haftadayım çatladım çatlamadım demek için erkn haftaalar bence 😇bu kadar para gömdüm umarım çatlamam😂😂
Tubmavi iremozkar o kadar az ki tüpler 100-100 ili tane aldım K kadar para verdim içi bomboş resmen hemen bitti ki öyle çok da kullanmadım normal nivea nemlendirici dalin bebe yağı kullanıyorum. 33 hafta henüz çatlamadık. Bacağımı ihmal ettim orası çatlayacak gibi pembe pembe
Ozlemsarap Boşa para verme kantaron yağını al pehlivan gibi yaglan gez catlayacaksan çatır çatır catliyorsun kullandım lierac boşa para harcadik😔
Mltmsncn iremozkar 39+6 da dogum yaptım gram çatlagım olmadı cok sükür. Her gece yatmadan önce sürdüm. Yanlız sadece göbeğ3 e sürmeyin. Ben kollarıma kadar sürmüştüm