Ben normal doğuma hiç hazır değilim daha evlenmeden önce bile hep sezeryan dogururum diyordum 10 haftalık hamileyim şuan yine sezeryan istiyorum isteğe bağlı sezeryan yapmış olanlar biraz bahseder misiniz memnun kaldınız mı yoksa keşke normal mi dogursaydim diyosunuz