_SLNPSHR_ Benim ki o kadar şişmiştiki sana anlatamam tüm rahmimi kapattı ama bi anda büyüyo zaten bi kere iğne vurup gümüş nitrat deniliyor içine ilaç koyuyorlar ama bi fayda etmedi bi ay sonra yine tekrarladı o kadar büyüktü ki enjektörü sokup çıkarmaktan parmağımın başı kadar yara oluştu annem şey yaptı bana bamya yı doğrayıp azıcık pişirip biraz un biraz zeytin yağıyla karıştırıp yaraya dayanabildiğim kadar tuttum iltihabını dışarı çekti ama tekrar dedi şu an bişey yok inşallah Doğumdan sonra ameliyatla alabiliriz ancak diyo doktorum