Canım benim ben de 4,5 ay çektim. Hiç bitmeyecek gibiydi. Doktorum prilam mide bulantı ilacı verdi. Günde 5 kez kusuyorsam prilamla birlikte 1 e düştü.4,5 aydan sonra ilacı bıraktım ve çok şükür bitti. Çok nadir kusma olayı oluyor. Koku için maalesef yapacağın birşey yok. Herhangi bir ilacı da yok. Deterjan vernel herşey kokuyordu bana. Sabret güzel anne. Bebeğini düşünerek sabredersen hemen geçer inşallah 🥰 Allah yardımcın olsun