Bsrbsrrr zıbınlarını , tokalarını , eldivenlerini , sepete koydum çoraplık aldım bölmeli ona çoraplarını koydum askı kısmının boyu benim kısa olduğu için sadece üst kıyafetlerini ve elbiselerini astım tulumlarını ve alt pijamalarını da katlayıp koydum 🙂