Begumhan Ozellikle deneyimli anneler sut sagma makinasi olarak kullanip memnun kaldiginiz, tavsiye edebileceğiniz bir marka varsa onerilerinize acigim. Manuel mi elektrikli mi hangisi tercih etmeliyim bir yardimci olursaniz cok sevinirim ballarim❤🙏
Belief Begumhan Manuel aslaaa eziyet kas yaparsınız ☺️ sonrada elektrikli alayım dersiniz paranız boşa gitmiş olur lansinohun ki güzel 👍
Cicilibicili Begumhan avent çok çok iyi ama ona o kadar bütçe ayırmak istemezseniz lansinoh muadili. Elektrikli tercih edin kesinlikle
Ecoli28 Ben de henüz doğum yapmadım ama arkadaşlarım elektrikli alsan bile mochinin kendi kendine sağanı var ya ondan al mutlaka dediler, diğeri kanatabiliyormuş