Gzunl Doğum yaptıktan sonra çatlaklar için ne kullanacaksınız çok fazla şey kullanmama rağmen baya bi çatlağım oldu en azından hızla düzelmesi için kullanabileceğim bir sey var mı ?
goldumsu Gzunl bende burda bekleyiim yorum yapan olmamış ama baya araştırma sonucu madacessol önerileri gördüm onu denesem mi diyorum. Bio oil va herşeyi kullandım ona rağmen hala deli gbi çatlıyorum
Sewimli Gzunl ben doğum sonu çatlaklarım kırmızı iken dermoroller ve aleovera jel kullandım birde sarı kantoron yağı ile düzenli bu şekilde bakım yaptım benimkiler azaldı ☺️ Şimdi tekrar hamileyim doğurunca aynen devam ☺️Emzirirken de elancy çatlak yağı kullandım
goldumsu 121 bende herşeyi kullandım da haritadan tek farkım benim üzerimde ülke sınırları değil mor derin çizgiler olması dnskskek sürekli sinirlerim bozuluyor
kubumom 4.ayımdan beri bio oil lierac vs kullandım 35.haftadayım çatlamaya devam ediyorum. 😒 şimdi sarı kantaron kullanıyorum belki etki eder diye ama hiç sanmıyorum 😁 ergenlikte çatlakların vardı zaten bi de bunlar eklendi dünya haritasına döndüm
121 goldumsu Evet gerçekten ahahahah ben de aynı durumdayım her gün sürmeyi de bıraktım zaten unutuyorum doğumdan sonra bir hal çaresine bakarım olursa 😂