Kızlar benim gibi ilk aylar çok zor geçti hiç biley yiyemiyordum şu an 15 haftalık oldum ve doymuyorum sanki sürekli acıkıyorum önceden yiyemediğim için üzülüyordum şimdi acıkıyorum doymuyorum diye canım sıkılıyor sizde böyle olan varmı neler yiyorsunuz🙈🤤