Bsragrkan merhaba canım, benim tekrar eden düşüğüm oldu tüm testlerimiz normal çıktı bizimde… ama önlem amaçlı şimdiden coraspine başla yeni gebelik için dedi, gebelik oluşursa da iğne verecek öyle deneyelim dedi ben de herhangi bir olumsuzluk olmadı 2 aydır içiyorum her gün .