Busbusu bende 3+3de öğrendim 45.5 çıktı beta sonra 3+5de kanamam geldi ama kahverengi çamur gibi sadece işaret parmağı gibi üç gün sürdü bugün üçüncü gün 4+1deyim hala minik geliyor işte kanamam geldiğinde de adet sancısına birebir ağrım da vardı. İlk gebeliğim düşüktü doktorum kan takibi yapalım dedi. 3+5de 150.7 çıktı 4+0 da 300 çıktı yarın tekrar vereceğim nasipse