9 günlüğüz ve ilk çocuğum. Bazen uyuyor 2 saat bazı saat aralığı uyumuyor. Mesela saat 2 den beri emziriyorum gazını çıkartıyorum uyanıyor geri uyanmıyor. Emziriyorum gazını çıkarmadan direk yatağa yatırıyorum 10 dakika sonra ağlayarak uyanıyor. Kucağıma mı alıştırdım acaba diyorum ama 2 saat de bir hatta bebek her istediğinde emzireceksiz diyorlar. Şu an memede uykuya dalmak üzere ama yatırınca ağlayarak uyanıyor. Lütfen yardımcı olun neden böyle yapıyor 🥺