Kadze Merhba 30+6 haftalık hamileyim su azlıgı ıcın arastırmaya yonlendrdi doktorum bugun gittim eve su azlıgı var acilden gir yatıs yazdım dedi gittim gitmez olaydım gördüklerim karsısında şok oldm elden damar yolu patlatıldı koldan açıldı serum takıclak sandm dogum bölümünde 5 saat yatırdılar her gelen baska bişi sölüo serviste yer yokmus diye beklettiler orda sonda takılanlar doguranların sesi sezeryancıların sondası kanaması heryer kokuyor psikolojim alt üst oldu daha neyi bekliyoruz diye soruyorum cevao veren yok en aon delirdim neden burdayım ben dedim kontrolde tutuyoruz nst ye baglayıp bekliyoruz baska biley yapılmıyor dedi. iyi cıkısımı verin ozmn ddm eve geldim ben napıcam ağlaya zırlaya kactım ordan resmen böyle bi durum yaşayan varsa yardım etsin nolur kendş doktorumda oraya yonlendiriyor ben kime nereye gidicem ne yapıcam
Aysun2834 Kadze devlet istiyorsanız ve ümraniyeye yakınsanız yeni bir hastane açıldı kadın doğum ve çocuk hastalıkları üzerine çok iyi yorumlar aldım o hastaneden özele başladığım için ve doktorumdan çok memnun olduğum için devlete gitmeyi gerek görmedim çünkü öncesinde hep devletten gözüm korkmuştu bu yüzden hep özele gittim
Aysun2834 Kadze özel olarakta kozyatağı central hospital riskli gebelik uzmanı Mustafa bey var bende o hastaneye gidiyorum çok memnunum arkadaşlarımın riskli gebeliği vardı o doktordan çok memnunlardı
Dyg34 Kadze havuc suyu soda iç onlar iyi geliyormus birde acil hastane bulmam lazım yatıs verdilerse öyle hastaneden kaçmak olmaz yani hemen başka hastaneye basvurman lazım anlamında söyledim maltepe ünv hastanesi var özel ama erdim bey var prof dok belki yakınsan anadolu yakası neresindesin onu yaz arkadaslar daha yakın olanlar yazar yoksa cumbus olur zaman kaybı yasarsın cnm
Kadze mucizemizibekliyoruzz devlet özel farketmez istanbul anadolu yakasındayım ve gerçekten arrk iyive psikolojim bozuldu bugünü yasadıktan sonra napıcam bu su azlıgının bi cözümü yokmu havuc suyu dısında yada iyi bir doktor
mucizemizibekliyoruzz Kadze bilgim yok malesef ama postunuz yukarda kalsın umarım bilen birileri yardımcı olur.
mucizemizibekliyoruzz Kadze ayrıca bi post daha açıp istanbul anadolu yakası hastane doktor tavsiyesi yazabilirsiniz konu başlığına. İstanbulu da etiketlere koyun yardımcı olsunlar kim nerede hastaneye gidiyorsa
Busraaa0 Kadze devletse zeynep kamilde yapabilirsiniz doğum hastanesi özel ise ben göztepe medikal park a gidiyorum tavsiye ederim
mucizemizibekliyoruzz @Deletedmom434 su azlığında havuç suyu dışında ne iyi gelir canım biliyormusun? Durumu sıkıntılı biraz hamişimizin yardımcı olalım 😊
Kadze mucizemizibekliyoruzz ay Allah razı olsun ya "soguk su ıcsem bebek üşür mü" diye yazsam herkes koşar bildgm konuda herkese yazıyorum ama postlarımda bir türlü cvp alamıyorum sağol cvp yazdıgın için🙏🙏😞 ztn cok gerdi beni hastane bugün uyku tutmuyor hepten sinirlerim bozuldu inş bi bilej yardımcı olur
mucizemizibekliyoruzz Kadze stres yapmayın illaki anadolu yakasında doktor tavsiyesinde bulunacak birileri vardır. Sizde hemen randevu alır gidersiniz 😊 tekrar tekrar açın post ya da altına yorum yaparsanız ısrarla göreceklerdir
Deletedmom434 Kadze bol bol su iç, ayran,çorba ve meyve suyu gibi gıdaları bolca tüket. Bol bol yat dinlen. Havuç suyu,soda,salatalık,marul,karpuz,domates,kavun gibi suyu arttıracak şeylerle beslen❤️
Kadze Aysun2834 ümraniye araştırmadan çıktım özel devlet hiç fark etmez suan hastane bakıyorum tekrar yatış için
Kadze Aysun2834 Ümraniyedeyim canım araştırmadan kactm işte central hospital Mustaga beye bakıcam cok tsk ederim cvp yazdgn için Allah razı olsn
Nurcngel Kadze aynı durumların aynısı ben yaşadım kendi doktorum yönlerde hem özele gidiyordum sıvın neden az onu söyledimi doktor benim bebeğimin böbreklerindesıkıntı olduğu için azalıyormuş 35+2 günlükken cuma günü alıcak bebeğimi doktor
Kadze Nurcngel bana sebep söylemedi arastırmaya yonlendridi ama orda da kmse bişi demedi nst dısında hıcbısı yapılmadı yani kendş doktorumu da degıstırıcem bu gidişle