Myssrblgn alparslansmommm Göbek tüylerimden rahatsızlık duymuyorum, rahatsız edecek derecede olmasına rağmen. Bir de göbekle mi uğraşacağım hiç uğraşamam valla 🤦🏻♀️
Hazalaskin alparslansmommm göbeğimde kıllar yağlandıkça çoğaldı öncesinde yoktu şuan almayı düşünmüyorum belki kendiliğinden dökülür 🤷🏻♀️
cigdem4154 alparslansmommm canım göbek bölgesinde benimde çıktı doktorum alırsan sürekli tekrarlar ama almazsan doğumdan sonra kendi dökülür dedi ben o yzden ellemedimm doğumdan sonra dökülmezse alııırım ama şuanlık ellemiyorum
Srfe_01 alparslansmommm ben çok zorlanıyorum bıkını bolgesıne hıc görmüyorum cunku sizler nasıl yapıyorsunuz ya
alparslansmommm Doktor kontrollerinde biraz utanıyorum tüylü çıkmaya yoksa sürekli almıyorum elbette kontrolden kontrole
3oglanannesi alparslansmommm gebelikte göbekte çıkan tüyler alınmaz geçici tüy onlar doğumdan sonra gidiyor hepsi alırsanız kalıcı tüy haline gelir drum sakın alma demişti doğumdan sonra hepsi döküldü gerçektende
Sevgikara alparslansmommm hiçbişey kullanmadim zamanla dökülür doğumdan sonra dediler eşimde dert edinmiyo zaten ee görecek kimse kalmayıncaya gerek duymuyorum
elfkara Ebemiz elleme dogumdan sonra dökülecek dedi ve çok okudum agda yapıp göbeğinde çatlama olmayanlar agda yaptıktan sonra çatlak oluştu yazanlar olmuştu ben ellemedim Zaten jilet falan da yine çok çıkarır bence ellemeyin