Kızlar 18+4 haftalık hamileyim. Dünden beri iki kasıgımın ortasında bi ağrı var arada gidip arada geliyor bugün düne göre daha iyi ama Yinede ağrılar aralıklarla oluyor doktoruma yazdım ama daha geri dönüş sağlanmadı normalde geceleri uzanınca hareket ederdi dün gece bi harekette hissetmedim. Sizce endişelencek bisey varmıdır ?