Tuana_ Ceycey22 sürekli ağdaya gidiyorum canım kendim yapamıyorum son günlerim diye tereddüt ettim biraz
Ceycey22 Tuana_ göbekten dolayı öı kendiniz yapamıyorsunuz? Ben yıllardır kendim yapıyorum da göbek çıkınca zor oluyor sanırım
Tuana_ MerveKozann kuzum doğumum aslında ay sonu işte var daha ama erken doğum olursa diye korkumdan erkenden gidicem
Ayss01 Ya bende gitmek istiyorum da 7 aylığım çok nefes darligı çekiyorum acaba çok rahatsız olur muyum dıye dusunuyorum ayda sırasında
Tuana_ Ayss01 kuzum ben bu zaman kadar hiç sorun yaşamadım hamilelik sürecimde sadece son ayım korkum var biraz bebişe bişi olur mu diye oda olmazmış