iremozkar oğlumda yaptırmıştım bu kızımda özele gidiyorum ikinci taramayı geciktirdiğim icn maddi yönden gidememiştim birdahaki ay 3lü taramayı yaptırdm şükür temiz çıktı bnce yapılması gereken şeyler sonuçta rabbimden ne gelirse razıyız şükrediyoruz hastalıklı bile olsa evladımız ama yaptırdığımzda en azından ne olduğunu bile bile ilerliyoruz kendimizi ona göre ayarlarız hem maddı yönden hem psikolojikmrn kendimizi ona göre kurarız bnce kesinlikle yapılması gereken bişy