Seyo64 hiç korkma canım, benimki zorunlu sezaryen oldu hiç istemiyordum ama çok güzel geçti, nerdeyse hiç ağrım olmadı, saatler sonra ayağa kalktım bebeğime tek başıma baktım, evde işlerimi yaptım, ilk yataktan kalkma anı sana zor gelebilir ama en zor kısmı da o, yürüdükçe daha iyi olacaksın, hareket etmekten, sağ sola dönmekten sakın korkma, çekinme, ben çok yararını gördüm, hiçbi işten uzak durmadım,4 üncü gün market alışverişine bile gittim, inşallah en az benimki kadar güzel ve kolay bi doğumun olur canım 🌺