Hafizzeynep Merhaba arkadaşlar böyle sıkıntısı olanlar çözümlerini paylaşabilir mi? Zaten mide bulantılarım var ama enfeksiyon derecem de çok yüksek olduğu için dayanılmaz halde bulantılarım. Geçen hafta serum aldım iyi olmuştum ama bugün kaç kere istifra ettim bilmiyorum bile. Çözümleriniz neler oldu. İlaç vermiyo doktorum bol su içiyorum ama dayanamıyorum artık
Handanby Hafizzeynep bende de enfeksiyon vardı antibiyotik kullandım geçmedi daha sonra tekrar antibiyotik verdi doktorum şimdi geçti
Hafizzeynep Handanby ne kadarlıksınız acaba bana neden vermiyo öyle kötü halde acile gidiyorum ki hiç bişey sormadan geliyorum 😔 ben 8+4 düşük riskim var acaba ondan mı 🤔
Handanby Hafizzeynep bende 7. Hafta da kullandım antibiyotik. Şimdi 11+5 im bu haftada kullanıyorum yarın bitecek
fatmanurkantar 12. Haftaya kadar doktorlar ilaç kullandırmıyorlar şuan için size en sağlıklı ve doğal olan şey sirkeli su hazırlayın her tuvaletten sorna taharetlenin ve tamamen iyice kurutun ve en az 3 litre suyu gün içine yayarak için şekerli gıdalardan uzak durun günlük ped asla kullanmayın dar olan hiçbirşeyi giymeyin iç çamaşırları yüksek derecede yıkayıp ütüleyin asla tuvaletinizi tutmayın ve birliktelikte korunmaya dikkat edin lütfen ..22 haftalığım o kadar çok çektim ki hala tam geçmedi hamilelikte enfeksiyona daha da açık bir hal alıyoruz o yüzden çok dikkat etmeliyiz umarım bir yardımı olur sizede
Minikdunyam Bende bugün iltihap olduğunu öğrendim çamaşırlarını kaynat güneşte kurut ütüle öyle kullan dedi hemşire yarın Kendi dr uma gideceğim ilaç yazacak birde su ve sirke ile yıkamak önemli ilikiye girerseniz eşin korunsun dedi bide kondom verdi 😂
melikeaynrr 3 litre su her gün bir kase yoğurt genital temizlikte titizlik idrarı geldiği gibi yapma bunlar benim çarelerim ve enfeksiyonumu hafifleten şeyler 👍🏻