Kızlar merhaba.Bugün doktor kontrolümüz vardı 18. Haftamızdayız.Üçlü test yapıcaz mı diye doktora sordum fakat gerek olmadığını söyledi.İkili tarama testi yaptırdığımız için üçlüye gerek yokmuş.Başka bi doktora gitmeme gerek var mı? Yoksa her ikili test yaptıran üçlü yaptırmıyor mu? Bilgisi olanlar yazabilir mi??