Sinemmmm Bugün 16+2 olduk doktor kontrolümüz vardı doktor haftayla uyumlu dedi benim rahim anamolisi var bu yüzden cok tedirginim bebeğim gelişemez diye böyle olupta sağlıklı doğum yapan var mi?