Ayy yazıyı okuyunca istemsiz bir gülümseme 😆 Ben de 25+6 günlük hamileyim. Kızımın hareketini 19 haftalıkken hissettim. Ve o günden beri sürekli fıldır fıldır 😄 Doktorumuz rutin kontrolde göstermeye çalışıyor uzuvlarını ama kendisini bir anda yuvarlıyor,dönüyor,tekme atıyor. Yüzünü zaten öyle görmek imkansız. Özel hastaneye gittik ayrıntılı ultrason için. Doktorumuz orta yaşta tatlı biri. Onu da gülümsetti çok hareketli bu kız dedi 😂 30-40 dk uğraştı yüzünü net göremedik. Başka özele geçtik. Hocam bizim kız çok hareketli yüzünü net bir şekilde göremedik dedim. O da bakarız şimdi dedi. Oo bu gerçekten çok hareketli hiç durmuyor ki dedi😂 Artık öyle çikolata falan da yemiyorum kontrolde sakin dursun da yüzünü görelim diye ama nafile 😆