Qwwertyvjh ben 34 gibi başladım bi kaç odamı kendim yaptım yapabildiğim kadar perdeleri eşim halletti duvarları sildik. Annem ve arkadaşımda geri kalan odalarımı dip köşe yaptı mutfağım özellikle perişandı. 36da bitti temizliğim benimde. Çok geç değil yani. Ben halledebilirim sanarak oyalana oyalana her gün bi yeri dip köşe yapmaya çalıştım ama yoruldum baya