Htcnal Ezel1323 Seda Guvendağ Güven ’de yaptirdim,perinatolog,40-45 dk .kadar surdu , sorularimiza ayrintili ve bizim anlayacagimiz sekilde cevap verdi .Memnun kaldik gayet .
Yldzlr Ezel1323 Gokhan Erdıl ozel muayenehanesınde yaptım bir bucuk saat sürdü. Cok memnun kaldık tek tek anlatarak gösterdi.
Ezel1323 Htcnal bana da doktorum 2li riskli çıkınca onu önermişti aslında. Ücreti ne kdar peki ve ne kdar zaman önce randevu almamz gerekiyor acaba
Htcnal Ezel1323 1200 lira ucreti .Arayinca size yardimci oluyorlar , istediginiz gunu soyluyorsunuz ,size saat soyluyorlar .Randevu sorunu olmuyor yani .
Htcnal Ezel1323 Rica ederim .Benim 2li de riskli cikinca ona gitmistim bu arada ,eger giderseniz testi goturun bakmak istiyor. Hayirli,saglikli ,sıkıntısız dogumlar dilerim😊
Belgin61 Ezel1323 kaş üstünde yaptırma pişman olursun ben gittim detaylı ultrason adı altında 5 dakika bile bakmadı durumu iyi dedi kaldırdı beni maddi gücün varsa ver parayı git adam akıllı bir doktora en azından acaba iyimi diye aklın kalmaz 🙃
MihrimahVeAnnesiii Belgin61 Ben 500e yaptırdım 315 muaneydi ama en son 750 oldu diye biliyorum doğum yaptım ben😊
Busracinar Oelrlrkmemdmd merhaba fiyatı hakkında bılginiz varmı BEnde orda yaptırmayı düşünüyorum detaylı ıcın ayrı muayene ıcım ayrımı ücret odenıyor bıde bazıları renklı ultrasonla bazıları sıyah beyaz bakıldı dıye bılgı verıyor sızın bılgınız varmı
Senalay Ezel1323 radyoloji doktoru özgür sayıl var kesinlikle tavsiye ederim bebeğinde bir sorun vardı onun için ordudan geldim ücreti 1000 lira ama bir saatten fazla inceledi herşeyi detayına kadar anlattı çok memnun kaldım şimdi 2.gebeligim yine ona geleceğim.