Yesimtzn Şimdi hastaneden geliyorum bebeğin kilosu 3600denildi normalmi normal doğum olacak inşallah nasıl dogururum sezeryane alirlami bı durumda bilen varmi
SutlacimiYedimmiBen Yesimtzn kilosu güzel belk 40i bulmadanda doğar kilo konusunda sıkıntı yapma zaten ultrasonda oynama payı yüksek