MaviMomy Kızlar çalışan anneler kaçıncı hafta izne ayrılıyor doğum parası falan ne zaman yatıyor help me :)
Tuana_ MaviMomy 32 inci haftada rapor alıp iş yerine muhasebeye veriyorsun oda nasıl onay verirse ona göre pttye yatar paran ama hesabına yatsın istiyorsan e devletten kendi adına olan bir IBAN güncellemesi yap hesabına yatar
Ayss01 Haftadan itibaren ayrılabiliyoruz. Ama benim işim çok yoğun olduğu için ve gün boyu oturduğum için şiddetli bel ve kasık ağrıları cekiyordum. 28 haftalıgım ve doktorum sagolsun 1 aylık rapor yazdı. Raporun bitecek ertesi gün dolgun izinim başlayacak
Secilakpinar Ayss01 geçmiş olsun öncelikle 1 aylık rapor alabiliyor olmamız harika bir şey bir aylık rapor verebiliyor mu doktor bilmiyordum ben şuan 23 haftamdayım ama ara ara raporlar aldım rapor hakkıyla ilgili bilginiz var mı bi kısıtlama var mı ?
Secilakpinar Ayss01 kuzum ayrıca benimde işim oturarak o haftalarda çok oturduğunda ağrı oluyor mu normalmiymiş bilmediğim için soruyorum
Tuana_ acemianneee_31 kuzum benim henüz daha yatmadı muhasebe her ay yatıcak dedi daha elime gelmedi ay sonunu bekliyorum bakalım ay sonunda belli olcak
acemianneee_31 Tuana_ o zaman paran yatmıştır canm kaç ay ya da kaç hafta sonra yattı (bizde doğum İçin kullanılacak da ona göre hareket etmek için soruyorum canm)
Tuana_ acemianneee_31 canım bende hemen yatıcak diye bekliyordum daha yatmadı ay sonunda görcez bakalım