Guler123_ hamileligim boyunca çok şükür hiç bi sıkıntı yaşamadım , mide bulantısı baş dönmesi vs sorunsuz bi hamilelik geçirdim ama son aylar sanırım beni baya yorucak her yerlerim ağrıyor, ağlamak geliyor sürekli . Herkesin ne yazıkki bir olmuyor ama evladımin bi hareketi ağrılarmı unutturuyor , bir an once saglikla gelmesi icin dua ediyorum ❤