Kvrck-123 Kızıma yarın kavuşuyorum 40 haftalığız daha fazla beklemek istemedim, suni sancı da istemedim sezeryan olacağım tavsiyelerinize ve dualarınıza talibim a dostlar.🥰
kuzeyinannesiiiii Kvrck-123 7 gündür oldum bende bol bol su iç sade kahve cok tüket ben cok tüketemedim eve geldikten sonra baş agrım oldu
Eslemim34 Kvrck-123 İlk gebelik mi? Benm ilk sezeryan istiyorum ama korkutuyorlar bu konuda😬 devlete gidiyorum oda isteğe bağlı yapmaz karar verirsem özel de doğrurum inşallah sezeryan olarak☹️
Kvrck-123 Eslemim34 ilk gebelik normal istedim ama gelmiyor beklemek de istemedim korktum içeride bir şey olur diye vakıfta olacak inşAllah
a_burcu_bur Eslemim34 ilk doğumda genel anestezi ile sezaryen doğum yaptım. Oğlum şu an yedi aylık. Hiç de pişman değilim. Her bünye aynı değil. Ben hiç bişey görmek duymak istemedim ☺️
Eslemim34 Kvrck-123 Evet ben de ondan korkuyorum burda çok öyle postlar gördüm 38 de gelsin istiyorum o yüzden 😬
Kvrck-123 Zeyzeykr aldım yanıma içeceğim inşAllah aminnnn Rabbim hepimize sağlıklı doğumlar nasip etsin