arslnkbra Selam herkese Çatlak oluşumu ile ilgili hangi kremleri kullandınız etkisini görüp görmediğiniz kremler ile ilgili bilgi verebilir misiniz
Bsrerkk arslnkbra ben ilk kızımda zeytinyağı kullanmıştım hiç çatlağım olmadı şimdi 2.bebeğime hamileyim yine zeytinyağı kullanıyorum
Mavininbiri arslnkbra kremler pek bir ise yaramıyor ben bebek yagi birde zeytinyağı kullanıyorum göğsümde ufak bir çatlama olmuş 7 buçuk aylık hamileyim yağ kullanımı ile rengi açılmış sanki zeytinyağı çok iyi başka da ise yarayan bur krem görmedimm
arslnkbra Bsrerkk zeytinyağ kullanımını duymuştum bilgi için teşekkürler kaçıncı ayınızda kullanmaya başladınız
SunnyG Ben lierac ve bebe yağı almıştım ama bebe yağı kullandım daha çok. Su içmeye de dikkat ettim. 8. Aydayım. Göğüslerimin alt kısmı çatladı sadece :(
Bsraemr Bio oil ve hindistan cevizi yağı kullanıyorum, 32. haftamdayım henüz çatlağım yok umarım olmaz çok dikkat ediyorum. Önemli olan nemli tutmak ve bol su içmek diyor doktorum
Bsrerkk arslnkbra şuan 7haftalığım öğrendiğimde başlamıştım zaten baharın gelmesiyle biraz kuruluk var cildimde hem nemleniyor hemde çatlamam diye kullanıyorum 😊
arslnkbra Rmysa0308 bende duydum fakat çok fazla kullanan yok etrafımda nemlendirici gibi sanırım bunu deneyeceğim