Eveeet hanımlar selamünaleyküm 🥰
Kızıma 7-8 haftalık hamileyken rüyamda eşimin elinde doktorun verdiği kağıdı görmüştüm. Cinsiyet kız yazıyor değil mi diye sordum ve kağıda bakınca kız yazdığını görmüştüm 😍 sonra 11. Haftada kız olduğunu öğrenmiştik. Kızım şimdi 2 yaşında. Yine 8+3 teyim ve iki gün önce rüyamda ultrasonla doktorun baktığını gördüm. Ekranda doktor ultrasonu sağa sola oynattıkça aaa pipi var dediğimi gördüm 😅 her şeyden önce sağlıklı bir gebelik sağlıklı bir evlat nasip etsin rabbim. Kız erkek ayrımı asla yapamıyorum. Keşke ikiz olsa ikisi de olsa 😅
Siz rüyanızda gördünüz mü veya tuttu mu rüyanız?
Bu arada çin takvimi kızımda tuttu, bunda erkek diyor. Bakalım 🙈