Kızlar cuma cumartesi günü çok ayakta kalmış yorulmuştum pazar günü vajinada acayip bir ağrı batma yanma vardı çok önemsemedim dönmensem geçer dedim ancak pazar gününden beri 3 gündür sık sık lavaboya gidiyorum her gittiğimde hem sarı su tarzı bi şey hemde renksiz sanki altıma su döküyorlarmış gibi Sürekli altım ıslak peçete koyuyorum oda ıslanıyor suludur idrarmidir doktor gitmelimiyim