Merhaba hanımlar..Gebelikte Tiroid hormonu çok önemli. Sağlık ocağında verdiğim testte tiroid hormonum çok yüksek çıktı 6 civarında. 3 ayrı doktora gösterdim sonuçları ve ilaç kullanmamı söylediler. T3 , T4 normaldi, sadece TSH yüksekti. Testin yanlış olabileceğini düşündüm ve 25 gün sonra tekrar test oldum bu sefer sonuç 1 civarında çıktı. 20 gün boş yere ilaç kullandım ve bebeğimin sağlığı için de çok endiselenmistim. Sizin sonuçlarıniz da öyle çıkarsa tek test e bakıp ilaç kullanmayın derimm 👌