Dipsizkuyu Dün geceden beri bebegim hareket ettikce açılma hissediyorum açılıp kapanıyor sanki 38+4 bugun bebğim ne zaman gelir :( gelmesi yakınmıdır yani
cinderella Dipsizkuyu açılma hissedilmiyor diye biliyodum anca doktorlar çatı muayenesiyle biliyorlar başka türlü anlaşılmıyor