askbebek ikeanın klasik ahşap modelini aldım. zamansız bir parça bence. yan yüzünü çıkarınca anne yanı oluyor geri monte edince yatak oluyor. iki kademeli. sallanmıyor. aradıgım tüm özellikler vardı. yanına da internetten beşik koruyucu aldım bi de cibinlik aldım. gayet güzel ve kullanıslı oldu.en alt kademede 3-4 yaşına kadar kullanılması da baya avantajlı. hatta bebişler büyüdüğünde yatagın ayaklarını kesip montessori yatak olarak da kullanılıyor. yurtdışındaki herkes bu beşikten kullanıyor çok basic ve zahmetsiz bence.