busra095 evet iki haftaya kadar normal kabul ediliyor. İleride haftasını yakalar muhtemelen. Eğer uzun süre yakalamazsa doktor regl tarihini güncelleyebilir. Benimkinin de kafası bir hafta önden gidiyordu geçen aylarda. Bugün kontrolüm vardı ve düzelmiş dedi doktor. Sıkıntılı bir durum değil yani.