Gulra Amin sağolasın☺️ameliyattan 4 saat sonra çorba su getiriyolar benim de migrenim var baş ağrısı falan olmuyor takmak kafana kabızlık içinde kayısı hoşafı yap bled yap şişeye doldur hastaneye kendinle götür çorbayı içtikten sonra sürekli iç, bol su iç, bitki çayı, kahve, çay zaten hastane odana getiriyor termusla görevli annen yanında olsun çünkü tuvalete gidince pedini falan değiştirmek zor oluyor ilk zamanlar oturup kalkman biraz ağrılı olduğu için yardımı olur, birde sontayı çıkardıkdan sonra ebe geliyor karnına ara ara üç kere bastırıyor çok hafif ağrısı oluyo kendini kasma çünkü kanamana bakıyorlar ☺️evim hastaneye çok yakın bebeğim doğmamış olsaydı ziyaretine gelirdim yanında annen olsun tecrübeli biri olsun 🤗