15+4 hamileyim. Bulantılarım 14.hafta itibariyle bitmişti. Doktor gynoferon depo başlattı. Yaklaşık 6 gündür kullanıyorum. Gece alıyorum. Ama şu son 2 gündür ne yediysem çıkardım. Hem de öyle böyle bir kusma değil.Böyle bir yan etki yaşayan oldu mu? Sebebini bilmediğim bir bulantı artışı var.Niye böyle oldu anlamadım.İnşlh ilaçtandır diye umut ediyorum.