Dogalanne ilgisi alakası çok değişti son kontrollerinde pek umursamamaya başladı pek açıklama yapmiodu artık bide bayan olduğu için her gelen Tuğba hanıma giriyor çok sıra oluyordu ve sıra var diye içerde pek tutmuyodu soracağım soruları unutuyordum gene kötü bı doktor değil sadece çok yoğun ve yogunluktane dolayı ilgisi azaldı diyebiliriz bu doktorumdan daha memnunum şuan hem ilgisi hem tecrübesi daha fazla ve çok açıklama yapıyor siz sormadan