Sezaryen olduktan bir gün sonra ben de 4 saatlik yola çıktım ancak çok zordu. Ameliyat yerim küçük bir sarsıntıda öyle acıdı ki, karnımı kucaklayarak geldim. Sizi korkutmak için söylemiyorum ancak bi 4-5 gün kalıp öyle çıkarsanız daha iyi olur diye düşünüyorum