2erkekannesiiimm ben zorunlu sezaryen oldum ama çok şükür çok güzel geçti, ağrım sadece 2 gün oldu, öyle fazla da değildi ağrı kesici kullanmama bile gerek kalmadı, ilk yataktan kalkma anı zor, onu atlattın mı bidaha bol bol yürüyebildiğin kadar yürü canım, daha çabuk toparlarsın, çok şükür ben kimseye ihtiyaç duymadan bütün işlerimi tek başıma yapabildim doğumdan saatler sonra, sakın ameliyatlıyım deyip korkma, seni hiçbi şekilde kısıtlamaz, tek başına yürü, bebeğini tut, taşı, sağ soluna dönmekten çekinme