Ronyanin_annesi ben 21+6da girdim sanirim normal diye belirtilen süre araligi 19-23.haftalar. Suan 24lerdeyim yeni girdim sayilir. Perinatoloji prof una gittim detayli icin, doktorum kendi hocasini önerdi :) biz de cok heycanliydik yuzunu göstermedi bi kere yamuk yumuk cok fazla kapatiyordu elleriyle. Ama ögrendik ki zaten tam olarak yüzü 26.-27.haftalarda otururmus ama yine de dudaklari burnunu gorebiliyorsunuz cok tatli🥰🥰🥰 sizin de mutlu cikacaginiz bir randevu olur insallah 🙏🏼🌸